Cosas que pasan,

E doar randul tau acum

domingo, junio 11, 2017 yonneland 0 Comments




Stiam despre Deivid ca prima sotie s-a divortat de el si el nici macar nu si-a dat seama ca nu erau fericiti. L-a socat. Intr-o zi a ajuns acasa si hainele ei nu mai erau.  A aflat printr-un telefon ca divortul e deja inceput. S-a trezit parasit si fara explicatii. 

Dupa mai mult timp a cunoscut-o pe actuala lui sotie, Jo. Sunt casatoriti deja de ceva ani si desi au amandoi peste 60 de ani sunt simpatici si indragostiti. 

"E doar randul tau acum". Asta mi-a zis el in ianuarie, intr-o conversatie in care vorbeam despre cum ne-a mers viata in ultimul an. Ce s-a mai intamplat, cum ne sunt familiile, cum suntem de tristi si fericiti in general. "Viata e compusa din cicluri, unele de fericire, altele de suferinta, unele de abundenta, altele de lipsuri, unele de succes, altele de esec. E randul tau acum, dar nu o sa dureze la nesfarsit."

A fost primul client pe care l-am tradus intr-o excursie in sudul Spaniei, si de atunci in fiecare an Jo imi trimite prin el cate un cadou. Imi scrie mesaje de text din cand in cand, iar o data mi-a trimis poza cu fiul lui proaspat divortat. L-am intrebat daca se plictiseste si se simte inspirat sa isi deschida agentie matrimoniala. A ras. Am ras. 

Imi gasesc bucuriile pe unde pot. 

ps. Ar trebui sa vezi filmul Gran Torino, cu si de Clint Eastwood. 

You Might Also Like

0 pareri: