din intamplare,

Feminism in sali comode

lunes, marzo 18, 2013 yonneland 0 Comments



06/09/2012


Deci...


Congresul numarul 9 pentru egalitate... Anul asta tema e centrata pe economia sociala.
Motivul pentru care sunt aici? Imi trebuie un credit de libre configuración(habar n-am cum i se zice in romana... libera configuratie?:-") ca sa imi termin facultatea si era singura "chestie" care dadea creditul ala inainte de data de 20 septembrie, care e data pana la care pot sa ma inscriu la master. Am platit cei 75 de euro, am trimis mail, m-am grabit si am ajuns inainte de 9:45 in sala, mi-am luat ecusonul cu numele meu pregatit frumos acolo, m-am asezat undeva la mijloc si mi-am citit prospectele de pe aici.

Singura mea convingere relationata cu tema asta e ca niciodata nu m-am vazut, eu pe mine,  inferioara pentru ca sunt fata( poate UNEORI, chiar din contra :)) ) Dar de acolo incolo... Lumea e nedreapta si se foloseste de orice ocazie sa demonstreze asta, inegalitatea e doar una dintre manifestari. Sunt constienta ca fara chestii ca astea, fara inceputuri ca cele ale surorilor Bronte, poate azi nu ma bucuram eu de atata libertate si tolerare a rebeliunii, dar sunt destul de indiferenta, recunosc. Ok, acum ca mi-am prezentat super pe scurt o idee personala, continui cu altceva :)

Asadar, primul impact e faptul ca... Pe aici lumea e dedicata rau... Si-au investit cariera si timpul liber pentru chestia asta, avem si un invitat ce e german si e prof in Helsinki (tipa care l-a presentat pronunta ciudat atat numele lui cat si orasul in care preda) si tipul asta sta de ceva timp in Barcelona, deci ne vorbeste in spaniola.. Imi place cum zice "sion", exact ca mine la inceput :)) adica frantzuzesc. Are ochelari si barba, parul mare si des, dar aproape carunt si e imbracat la costum. Not bad ;)

In rest deja am vazut un laptop Apple, niste iphone-uri, si vreo 2 iPad-uri. Lumea nu-i muritoare de foame, asta-i clar ;). A, da, se inregistreaza cu 2 camere, se fac poze cu aparate tari (fratii mei ar fi stiut si marca si cati pixeli au, si bla bla bla), o chestie o stiu sigur: telefonul meu nu o sa faca nici o poza :)) cel putin nu la eveniment ca sa ma dau mare ca am fost la el :))

Nu stiu cum se simt restul, dar scaunul asta e comod, suntem in sala aia in care se aduna lumea la ocazii speciale- ca sa nu crezi ca sunt foarte evaziva o sa iti arat ca pot sa fiu si concreta si iti zic exact sala: "Alfons el Magnànim" Facultatea de Stiinte Juridice si Economice- asa ca: am pe telefon cartea ce am inceput-o acum vreo 3 saptamani si n-am mai avut timp de ea, bateria 100%, si temperatura e placuta... o sa ma simt bine... si o sa fiu si atenta, cine stie cand o sa ma lovesc de tema asta si o sa am ceva idee; tonul celui ce vorbeste e calm, o sa mi se faca somn mai incolo, dar e ok, ca la 11 avem pauza de cafea.

Abia a inceput, tine 2 zile. Poate ies mai egala maine dupamasa de aici...

Inca un lucru e clar... Economia nu e punctul meu forte.. Am nevoie de un dictionar de terminologie: armonizari, societati autonome, comisii internationale pentru dreptul cooperativ, alte drepturi, implicatii, analize...

Daca vor vreo traducere sau ceva explicatii gramaticale sa strige tare ca sunt ocupata!



You Might Also Like

0 pareri: