español,

Șase cu majuscula

jueves, abril 18, 2013 yonneland 0 Comments


Mis cuentos no hablaban de historias hechas de casualidad,
Nadie me dijo que el destino daba esta oportunidad,

(...)quién me lo iba a decir,

Que era tan fácil ser feliz...


¿Cuántos años llevo aquí, cuántos me pueden quedar,

Cuál es el precio exacto de la felicidad,

Quién se acordará de mi, quién te volverá a mirar,

Quién pulsa las manijas de la casualidad?



E singura strofa ce mi-a ramas in minte de la concertul peste care am dat in seara aceea. Stiu doar ca era muzica faina, si stiu ca a fost prima data cand am dansat cu tine, cu gecile pe noi si cu miscari ciudate si necoordinate, cu video-uri facute cu telefonul si trimise pe whatsapp, cu rasete, imbratisari si lumini de culori.

G. cred ca a fost ultima persoana care m-a intrebat daca am pe cineva inainte ca raspunsul meu sa se transforme in "da". De atunci mi-a ramas raspunsul ei ca un gand: cand nu esti fericit ai motive sa speri, ai la ce si pentru ce sa visezi; cand ai tot ce iti doresti te deprimi pentru ca nu mai ai dorinte pentru viitor.

As putea sa aduc argumente din carti, filme, melodii sau marturii care sa incurajeze cele spuse de ea, dar nu e cazul. Nu stiu cand va fi. Stiu doar ca ... imi era destul de bine si fara tine, dar imi e parca mai bine cu tine :), si ca am la ce sa sper, acum inmultit cu 2.


Cu tine? Ma joc, rad, plec, vin, te astept, ma cunosti, te enervez, ma calmezi, te caut, raspunzi, ma astepti, intarzii, mananc, cunosc, te ajut, ma respecti, te iubesc.

ps: Fericirea are termen de valabilitate?
ps2: Fericirea ne face lenesi?
ps3: Fericirea ingrasa?

ps4: feliz medio aniversario 

You Might Also Like

0 pareri: