31 dimineti cu yonne//31 mañanas con yonne,

21/31

lunes, mayo 21, 2012 yonneland 0 Comments



Romana
Español 



1.



2.  Fragment din ziar:
"Cand am inceputa sa lucrez la firma, l-am intrebat pe unchiul peu R.D.: ce e un obiect de lux? si mi-a raspuns ca e acela care se poate repara, care dureaza, care nu se arunca." (Ziar El País )

Cita de un periódico:
"Cuando empecé a trabajar en la firma, le pregunté a mi tío R.D, qué era un objeto de lujo y él me respondió que aquel que se puede reparar, que dura, que no se tira." (Periódico El País )

3. Gand yonne
Ceea ce cred despre mine e mult mai puternic decat suma parerilor celorlalti. Acum o saptamana am citit pe undeva ca Hemingway s-ar fi sinucis pentru ca "pentru el insusi nu era un scriitor destul de bun". Am mai cautat informatii si nu se confirma. (Sinuciderea lui nu a fost explicata de nici o notita, de nici o scrisoare). Dar am ramas la ideea ce am citit-o, fara sa am nevoie sa i-o atribui lui, mi-am atribuit-o mie. Indiferent de ce spun altii, cand raman eu cu mine: cred eu ca sunt mai mult decat spun ei, mai putin?
Cred ca ideea nu e sa am o parere buna despre mine, prea buna chiar, ci sa incerc sa cresc in asa fel incat sa fiu la inaltimea parerii pe care as vrea sa o  am despre mine.
Crezi ca e obositor? Si eu, putin, dar... 

Pensamiento yonne:

Mi propia opinión sobre mi, vale mucho mas que todo lo que los demás piensan de mí.  
Una semana atrás leí en algún lugar: "Hemingway se ha suicidado porque 
<<él no se consideraba a si mismo un escritor lo suficientemente bueno>>". He buscado información y el hecho no se confirma (el suicidio  no ha sido explicado por parte de ninguna "ultima" nota o carta). Pero me he quedado con la idea que he leido, sin tener que  atribuirsela, me la he atribuido a mi misma. Indiferentemente de lo que dicen los demás: cuando me quedo asolas ¿pienso que soy más de lo que ellos dicen, menos?
Creo que la idea no es tener una buena impresión sobre mi misma, ni demasiado buena, sino intentar crecer de modo que llegue a estar a la altura de la impresión que quisiera tener sobre mi misma.
¿Crees que es agotador? Yo también, un poco, pero...


4.
                  

You Might Also Like

0 pareri: