Kitten; Home; Relax

Mi casa es su casa

sábado, noviembre 12, 2016 yonneland 0 Comments


Hello, dear old friend, 

M-am gandit sa iti scriu, pentru ca nu ti-am scris de mult si vroiam sa iti spun ce mai fac. Nu o sa iti spun multe despre mine, dar o sa iti spun cate ceva despre altii.

Dupa cum stii, acum cateva luni m-am mutat in noul apartament, nou nout nu e, dar arata ca nou. E colorat si primitor, destul de mare, dar intim totodata. Are 3 camere, si cum folosesc doar doua, a treia e pentru oameni in trecere pe aici. E camera cu tonuri turcoaz cu alb si galben, primitoare, luminoasa si spatioasa.

Am inceput cu couchsurfing back in the days, iar acum un alt website. Oricum, imi place chestia asta destul de tare. Intr-o singura saptamana am cunoscut 3 oameni noi nouti, diferiti si interesanti. 

Primul a fost C. E din Zaragoza si studiaza un master aici, o sa vina din cand in cand pentru ca se simte ca acasa. 3 seri de seriale la care nu ne-am prea uitat pentru ca mai mult am vorbit. A avut o prietena timp de 16 ani si s-au despartit acum un an. Nu s-a casatorit niciodata si probabil nu o sa o faca niciodata. Nici ideea de a avea copii nu il atrage. Studiaza psihologia locului de munca, ceva relationat cu resurse umane. Un om bun, i-a placut risotto-ul facut din resturi de prin frigider si m-a intrebat daca sigur nu sunt italiana. Stiai ca lumea ma intreaba des daca sunt italiana? Cica am o melodie in forma de a vorbi spaniola iar numele Ionela, cu terminatia "ela" suna destul de italian. Ma distreaza asocierea, desi o aud destul de des. Lui Sebastian i-a placut tare de C., aproape m-am simtit geloasa. Poate pisicul meu e atras mai tare de baieti decat de fete. E ok, eu il iubesc indiferent de cine e atras.

Apoi a venit A. El e fotograf, a stat putin, mi-a facut poze la apartament si la pisic. Vorbaret si plin de viata. Sebastian l-a cautat de cateva ori, dar cum A. era ocupat l-am adus in sufragerie si ne-am uitat la seriale. 

Iar azi o am pe Z. aici. E profesoara de yoga si face masaje. I-am dat supa cu galuste si i-a placut. E vegetariana, dar nu prea stricta asa ca a mancat si aripioarele de pui din supa. Are parul portocaliu si ii place energia din apartamentul meu. E mai in varsta. Un spirit liber si linistit. S-a despartit de fosta ei dragoste intensa asta vara, si acum se indragosteste de un barbat cu 10 ani mai mic decat ea. Bea mult ceai si a venit la un curs. O sa mai vina si vrea sa stea tot la mine, dupa 2 incercari in alte apartamente aici simte ca poate fi caminul ei in orasul meu. Si toate astea mi le povesteste intr-un accent dulce argentinean. 

Cand oamenii ma lasa sa am o fereastra mica la viata lor ma simt revigorata. 
Sunt mai sociabila decat credeam. 

Ramai cu bine, o sa iti mai scriu :)

You Might Also Like

0 pareri: