Recuerdos,

Crossed borders

miércoles, octubre 26, 2016 yonneland 0 Comments


Nu stiu cat de frica ti-a fost tie vreodata sa nu fii ca "cutare"

Poate fi datorita educatiei pe care am primit-o, imi e destul de familiara fraza
Poate fi datorita religiei in care am crescut, nu am nici cea mai mica indoiala
Poate fi datorita sistemului  de valori ce mi l-am adoptat si adaptat

Poate ar trebui sa inlocuiesc cuvantul "poate" cu "cu siguranta"

Imi plac citatele, tie?

Zice unul pe care l-am gasit de mult, ca daca ar fi sa ne uitam inapoi la viata noastra vom gasi o serie de incongruente. Nu erau exact cuvintele astea, dar asta era ideea.

O gramada de incongruente...

Spuneam odata ca schimbarea e de cele mai multe ori treptata, si ca poate surprinde doar pe cei care nu te cunosc de aproape, care vad cum nu ne schimbam, ci ne transformam, cauza si efect, butterfly effect, spider web movements.

Da, sunt cine si cum m-am ferit sa fiu, si nu ma deranjeaza.
Poate m-am ratat, cum zicea D. in urma cu cativa ani.

Mai am cateva lucruri despre care as zice: "never ever", dar never nu e aproape niciodata never.

Cine si cum vreau sa fiu in continuare nu mai prea are multe definitii, nici limite.
Cred ca pana la urma nici macar nu ne gasim, ci ne adaptam, inventam, modelam.

Asta e forma cae mai ampla de libertate pe care o cunosc,
pana acum.

La cat de directa si extrovertida si transparenta zic ca sunt ar trebui sa fie mai clar postul asta...
Ei bine, am si eu lumea mea interioara. Ceea ce era de zis, s-a zis, iar ceea ce nu e de zis nu s-a zis.

You Might Also Like

0 pareri: