din intamplare,

Dear stalker, I´m moving out, update your info

domingo, abril 28, 2013 yonneland 0 Comments



Ma stiu aventuriera, curajoasa si fara pera multe emotii sa raspund cand sunt intrebata.
Dar sunt si comoda, ma complac atunci cand imi este bine si … nu imi place sa ma mut. Punct. As pleca in vacante lungi, dar imi place sa stiu ca am casa mea, cu dulapul vesnic dezordonat si camera aia cu care vreau-nu vreau ma identific, pentru ca am pus in ea tot ce mi-a placut.

Acum ca trebuie sa strang tot si sa le duc in alta parte mi-a intrat cheful de filozofeala despre cum poate camera in care stai sa te defineasca in absenta ta, asa ca arunc o ultima privire inainte sa dau totul jos.


In primul rand e colorata. Am oglinzi si carti si sertare de culori: verde, roz, galben, portocaliu, albastru si rosu; deci: sunt si eu de mai multe culori: si serioasa, si voioasa, si melancolica, si singuratica.

Pe ici pe colo mai este cate un cadou de la prieteni vechi si noi: o veioza, tablita cu Paris, un suvenir de la o nunta, o pusculita primita de ziua mea, rame cu pozele celor care mi le-au facut cadou (imi place ideea ca prietenii vechi de tot sa nu le treaca prin cap ca eu ii vad in fiecare zi pe la mine prin camera: pentru ca mereu am fost un pic observatoare de la distanta). Deci, imi plac amintirile si pretuiesc oamenii.

Elemente legate de: Romania, Italia, Irlanda, Anglia si Franta… cam pe unde am fost si unde au fost altii pentru mine, intelesul? Imi plac calatoriile.

Cartile. Bun, aici trebuie sa intre si iPad-ul, dar oricum daca dai asa o privire peste ele vezi teme ce se repeta: religie, filozofie, psihologie, stiinta, dictionare si multe multe caiete insemnate cu ce as fi scris pe blog inainte sa am blog. Sper ca pana la stadiul asta sa imi dovedesc premiza ca intr-adevar camerele noastre vorbesc despre noi.

Mai am o camera foto, o bicicleta, o minge de pilates, o "farfurie" de abdomente, ceva greutati de maini si o saltea pentru exercitii la sol, un laptop, un iPad, un telefon, o chitara, un monopoly, CD-uri pe care nici nu mai stiu ce am scris, ceva carti de bucate si un covor mic si pufos de culoare mov. Era sa uit de colectia de cordelute multicolore, cu fundite, fluturasi si flori. Asadar, uneori ordonata, alteori dezordonata, cu elemente hippie si pe la cate un colt chiar eleganta, cu drag de cunoastere si iutime in decizii- aici intra alea de sport ca doar le-am cumparat repede ca de folosit.. ups.

Am venit in apartamentul asta indragostita de unu´ si acum plec indragostita de altu´. Ca la orice sfarsit de  etapa revad scene, persoane, atitudini. Le mai analizez odata, ma mai cert si ma mai felicit si imi doresc sa imi mearga bine si frumos si de acum inainte.

Daca ai stii ce imi reserva viitorul ti-as zice sa taci. Imi place sa fiu surprinsa, si realitatea e un film ce merita vazut fara spoilers.

You Might Also Like

0 pareri: