31 dimineti cu yonne//31 mañanas con yonne,

14/31

martes, mayo 15, 2012 yonneland 0 Comments




Romana
Español 


1.



2.  Fragment din ziar:
"Nu era pregatita sa faca fata unei senzatii ca aceasta, niciodata nu se gandise la moarte si a fost un soc important" (Ziar ABC)


--->are legatura cu un vis pe care l-am avut azi. eram pe moarte. eram bolnava. nu eram nici suparata si nici nu imi era frica. singura chestie ce facea sa ma simt putin trista era sa ii ascult pe ceilalti vorbind despre planurile lor de viitor iar eu sa ma gandesc "nu voi mai fi aici ca sa ii vad"<---


Cita de un periódico:
"No estaba preparada para enfrentarse a una sensación así, nunca había pensado en la muerte, y fué un shock importante." (Periódico ABC) 


--->relacionado a un sueño que tuve hoy. me moría. estaba enferma. no estaba enfadada ni tenía miedo. lo unico que me hacia sentir un poco triste era escuchar a los demás hablar de sus planes futuros y pensar: "yo no estaré aquí  para verlos"<---


3. Gand yonne

 "Sa te gasesc nu era parte din plan. Ma incurci. Ce ma fac eu, acum cu tine?"
In ultima vreme se insista ca dorintele ca sa se implineasca trebuie sa le spui cu voce tare :-“ si eu care de 22 de ani suflu in lumanari cu dorintele in gand… anul asta o sa le strig de pe varful muntelui. 


Pensamiento yonne:
"Encontrarte no era parte de mi plan. Me desconcentras. ¿Qué se supone que debo hacer ahora?"
Ultimamente dicen que los deseos, para que se cumplan, hay que decirlos en voz alta...
Y yo que llevo 22 años diciendolos solamente en mi mente mientras soplo las velas... este año los voy a gritar desde la cima de la montaña


4.
                        

You Might Also Like

0 pareri: