lucruri bune,

flash

domingo, febrero 26, 2012 yonneland 0 Comments


Stii care e faza? Ca intr-un fel sau altul sunt grec cu grecul si evreu cu evreul. Alteori.. sunt grec cu evreul(adica nu sunt atenta si incurc borcanele). Iar dupa o zi intreaga, abia cand lumina se stinge si laptopul se raceste ramane ideea (asta... daca nu adorm inainte): "ok... dar tu?"(adica eu)

Ma plimb de la o ideologie a unei persoane la alta... de la o atitudine la alta... si ma identific rand pe rand, sau cateodata chiar in acelasi timp cu fiecare. Pentru ca doar intrand in capul tau si facandu-mi eu ordine in ideile tale ajung sa te inteleg. Iar cand te inteleg gandesc lucrurile din punctul tau de vedere. Un fel de: „ideea asta in contact cu mintea ta da rezultatul asta:”; astfel ma simt ca toti, parte din toti... iar cand se stinge lumina ma simt ca nimeni. Si asta e placut(uneori). Alteori raman mai mult timp identificata cu aceeasi persoana si uit sa ma mai „dezidentific”

Cine sunt eu, totusi? Nu iti cer sa definesti asta... rareori imi cer si mie. Atata doar... mi-ar placea sa stii ca nu sunt doar aceea care rade si e spontana... care face nebunii in public si rade cu gura pana la urechi, care sare adeseori calul. Nu sunt nici doar purtatoarea de cuvant pentru sfaturi de care ai nevoie si pe care cel putin pentru un moment nu le gasesti in alta parte. Nu ma identifica nici cu momentele mele adolescentine in care ma compar cu altele si cu altii si as vrea sa fiu altfel. Cat despre slabiciuni si greseli... ar fi fain sa nu ma caracterizezi nici dupa ele. Religioasa? Indrazneata? Serioasa? Visatoare? Superficiala? Morala? Rebela? Da. Un pic din tot. Un ghiveci cu floare cu tot.

Singura forma de cunoastere e dragostea. Restul e o arama sunatoare... sau un chimval zanganitor.

                     

You Might Also Like

0 pareri: