intrebari si raspunsuri

Only Hope

sábado, abril 02, 2011 yonneland 0 Comments



-            "Iti dai seama ca s-ar putea sa nu se intample niciodata?
-          Eu imi dau seama ca s-ar putea sa se intample maine
-          Si daca nu se intampla?
-          Nici o problema.
-          Dar tu vrei sa se intample…
-          Vreau si piscina pe bloc, dar daca nu se intampla pot trai si cu cada din baie… pana ce pun piscina pe bloc
-          Atunci la ce mai are rost sa visezi, sa anticipiezi, sa speri… nu iti amarasti atat prezentul cat si viitorul? Nu devine frustrant?
-          Dimpotriva.
-          Adica?
-          Adica: orice speranta e o culoare, e un entuziasm… e foarte probabil sa se dovedeasca a fi o iluzie, dar eu as zice ca e mai degraba un mod de a ne folosi imaginatia pentru a ne colora propia viata, nu doar povestile
-          Si cu frustrarea ce faci?
-          O inlocuiesc cu sperante noi
-          Cat timp crezi ca o sa faci chestia asta?
-          Inca o suta de ani!
-          Poate nu o sa mai traiesti atat.
-          Cu siguranta!
-          Si atunci?
-          Simplu, n-o sa mi se termine speranta inainte sa mi se termine viata.
-          Dar trebuie sa fii de acord cu mine ca speranta e asa, oarecum, irelevanta.
-          Nu te contrazic.
-          Si atunci, desi stii ca e irelevanta, de ce continui sa te folosesti de ea?
-          Pentru ca nu tot ce e irelevant e fals; poti sa o consideri un mister.
-          Adica functioneaza dar nu stim exact cum
-          Exact!
-          E totusi posibil sa aflam intr-o zi cum funcioneaza speranta? Ce legi respecta, sau incalca?
-          Tot ce-i posibil; la fel cum s-a aflat cum functioneaza alte mii de legi lasate de Dumnezeu in natura.
-          Putem vorbi de exces de speranta?
-          Eu cred ca putem vorbi si de dependenta de speranta.
-          E patologica?
-          Dimpotriva, e ideala."

" Ba mai mult, ne bucurăm chiar şi în necazurile noastre; căci ştim că necazul aduce răbdare, răbdarea aduce biruinţă în încercare, iar biruinţa aceasta aduce nădejdea.Însă nădejdea aceasta nu înşală, pentru că dragostea lui Dumnezeu a fost turnată în inimile noastre prin Duhul Sfânt care ne-a fost dat."
Foarte interesant versetul asta:
bucurie in necaz deoarece: necaz->rabdare->biruinta-> speranta(nadejde) care nu inseala
ma regasesc pana acum in alta ordine de idei
tristete in necaz deoarece: necaz->suparare->deznadejde->depresie care inseala. 
am impresia ca undeva am gresit :-" pana acum :D
Si iar spun ca suntem rezultatul alegerilor noastre... ca de crezut niciodata nu am incetat sa cred acest principiu

You Might Also Like

0 pareri: