lucruri bune

summer breeze...

viernes, agosto 20, 2010 yonneland 0 Comments



Nu stiu tie... dar mie imi dau de cap. Am luat o gramada, si multe le-am gresit. Pe altele nu le-am luat, le-au luat altii pentru mine. Dupa ... am adoptat o viziune mai relativa despre viata... de aici evitarea de a lua decizii si de a face alegeri.

Sunt parca anumite momente si anumite alegeri ce vreau-nu vreau tot tre´ facute. Prin faptul ca nu le fac ajung altii sa aleaga in locul meu... asta inca nici nu-i rau ca am cui sa ii multumesc daca iasa bine si am pe cine sa fiu suparata daca iasa rau. Dar pana si o alegere nefacuta, o decizie neluata e tot o decizie. Decizie sa amai, decizie sa ramai, decizie sa nu decizi.

Ce-mi lipseste? Curajul.

Asemeni unei mâtze ce si-a ars labuta de plita incinsa, acum ii e frica sa atinga plita chiar daca focul e stins inca din iarna.

Curaj. Perseverenta. Scop. Curaj. Perseverenta. Scop.

Si dupa toate astea puterea sa ma ridic dupa fiecare cadere.

Demnitate

Am stat. Am lenevit. Am evitat. 

Pana acum.

si daca nu ai ce alege... nici pe cine... nici unde?

poate inca depinde de "cand".

                                              i´m ready...


o melodie preferata... 

You Might Also Like

0 pareri: