lucruri bune

Si Au Trait TOTI Fericiti...

viernes, junio 11, 2010 yonneland 0 Comments



Sa fii fericit ca esti print si tocmai te-ai insurat… cu o fata frumoasa... cea mai frumoasa... am mai vazut...
Sa fii fericita ca esti printesa si tocmai te-ai casatorit cu printul din poveste si ai avut faimoasa nunta de trei zile si trei nopti, si toata lumea se uita la tine si se mira de cat esti de frumoasa... am mai vazut...
Sa fii fericit ca esti prietenul cel mai bun al mirelui, si il vezi coplesit de bucurie, si nu poti decat sa te bucuri alaturi de el... si pe tine te-am vazut...
Sa fii fericita ca esti doica miresei si fericirea din privirea ei iti copleseste inima... chiar si pe tine te-am vazut...

Dar nu numai ei... „toti” nu sunt doar personajele principale. „toti” sunt absolut TOTI.

Sa fie fericit si cel care trage clopotele la Biserica, si cel care a impartit farfuriile pe masa. Sa fie fericit si cel care canta la tobe, si cel la acordeon. Sa fie fericit si cel frumos, si cel urat, si cel scund si cel inalt, si cel bogat si cel sarac, si cea slaba si cea, da, exact, pana si cea grasa sa fie fericita. Sa fie fericiti toti... asta nu gasesc... desi asta asteptam sa fie comun si adevarat: un lant de fericire: fara invidie, egoism, inferioritate sau superioritate, importanta sau anonimat, mandrie, afirmare, prejudecata.

De mica, asa m-au invatat... ne-au mintit, sau am invatat noi gresit lectia?¿
Daca e minciuna... macar sa nu ii mai invatam asta pe cei de dupa noi.
Daca am invatat gresit lectia... inapoi... si de la capat... cam toti
         

You Might Also Like

0 pareri: