Ta- tam!!!

sábado, diciembre 05, 2009 yonneland 4 Comments


Iata-ma cu blog: nou nout:D

Sa-l numesc: cadou? surpriza? :-" cel putin pentru mine e...imi place sa fiu surprinsa, si ema stie asta :D
Inca nici macar ce nume mi-ar placea sa ii pun nu stiu, de-aia a aparut acolo sus eticheta "under construction";)) ramane sa aiba Ema timp sa ii faca designul, de indata ce ii merge mai bine netu´:))

Nu stiu ce asteptare ar avea fiecare...si sincer, as vrea sa nu aveti nici una. Mi-ar placea sa va pot surprinde, sa va inveselesc, sa sfatuiesc, sa incurajez...dar astea vor fi doar efecte secundare. O sa scriu ceea ce simt, ceea ce cred, ceea ce imi place, ceea ce ma intreb, ceea ce descopar...o sa ma scriu pe mine...si daca cuiva ii place, atunci tot e fain:D

Multumesc pentru incurajari:D
ne mai citim...

You Might Also Like

4 comentarios:

  1. ca sa nu zici ca dupaia nu le si comentez :P:)) dupa cum vezi sunt primul ;))

    ResponderEliminar
  2. oricine poate fi primul. important e sa ai ceva de zis in comment:P
    yonne, imi place ideea de a te scrie pe tine. cred ca noi bloggeri, prin ceea ce scriem, transformam din noi cate-o particica reala intr-una virtuala care va dainui pentru o vreme.
    fie ca vremelnicia ta sa fie lunga....

    ResponderEliminar
  3. printrenori, gandesc ca tine! :)

    imi amintesc, yoNNeland, de un caz asemanator tie: o familie tanara avea deschis un salon de coafura unde doamna/sotia muncea de dimineata pana seara. dupa zile si zile a venit aniversarea zilei ei de nastere iar sotul i-a daruit un site de prezentare pe langa minunatul buchet de flori... :) - uite-l aici: www.artstudioarad.ro

    ResponderEliminar
  4. fie ca vremelnicia mea sa fie lunga...multumesc mish, imi place ideea...mai mult...imi place si pentru viata reala, nu numai virtuala, pot sa imi personific binecuvantarea, nu?
    multumesc anticipat;)

    ResponderEliminar