"Dumnezeu a vazut ca toate erau bune" Gen 1:25

domingo, diciembre 13, 2009 yonneland 0 Comments


Rosu, alb, negru, verde, albastru...
Mare, mic, ingust, lung, larg, lat...
Aici, acolo, mai incolo, mai aproape...
Azi, maine, ieri, niciodata, mereu...
Rock, Hippie, Folk, Hip-Hop, clasic...

Ce sunt astea? Optiuni.
Obisnuiam sa cred ca trebuie sa alegi ceva si apoi sa ramai constant si fidel in alegere. Acum ma uit in urma si imi dau seama ca mereu am ales ceva si mai apoi altceva... mai mult, ca mereu ma simteam vinovata ca ma schimbam...

Azi nu mai cred asta, azi iar m-am schimbat, dar de data asta ma simt bine cu mine. Nu mai cred ca doar o optiune e valabila, nu mai cred in alb si negru. E mult, mult gri in amalgamul de zi cu zi pe care il numim in popor „viata”. 
Suntem diferiti, multi si diferiti. De ce sa vreau sa fie toti ca mine? De ce sa vreau sa fiu ca toti?  

O singura alegere trebuie sa fac si de care sa nu ma las, o singura alegere careia sa ii raman fidela toata viata: sa aleg sa cred in Dumnezeu si sa iubesc. In rest nu mi se cere nici sa judec, nici sa urasc, nici sa discriminez, nici sa anulez oportunitatile nimanui. Nu cu mine a inceput lumea si nu cu mine se termina. Nu o sa fiu de vina pentru Tzunami si nici pentru foametea din lume, la fel cum frumusetea rasaritului nu e datorita mie. Ce vreau sa spun cu asta? Cred ca....am crescut. De la fetita careia i se parea ca daca ea nu vede, lumea o sa ramana oarba, la cineva care accepta ca lumea are dreptul ei la libertate. Ca eu am dreptul la libertate. Pot critica, judeca si condamna, dar toate astea o sa ma ingradeasca pe mine, o sa ma transforme intr-o persoana neagreabila, un fel de baba de la etajul unu cu multe pisici si in capot, fiind enervata de zambetul copiiilor. Judecata ma distruge pe mine.


Astfel dar, fiecare sa aleaga ce vrea, la fel o sa fac si eu...de fapt in cealalta ordine: eu o sa aleg ce vreau, ceilalti sa se bucure si ei de dreptul asta.

Impresionant cum elibereaza sentimentul de libertate :D


"Sã vorbiti si sã lucrati ca niste oameni cari au sã fie judecati de o lege a libertatii: cãci judecata este fãrã milã pentru celce n`a avut milã; dar mila biruieste judecata." Iacov 2:12,13
 





You Might Also Like

0 pareri: