aleg sa fiu ca mine

martes, diciembre 22, 2009 yonneland 3 Comments


Se cauta oameni amuzanti, puternici, frumosi optimisti pentru orice.
Nu se cauta oameni tristi, sensibili,vulnerabili pentru nimic.


Pentru ca nici unul nu suntem din prima categorie am vrea sa gasim oameni care nu sunt ca noi, ci care ar putea sa ne invete pe noi sa fim ca ei, ca singuri nu am putut sa ajungem la stadiul ala.

Ma vreau mereu puternica si pur si simplu nu vreau sa fiu de acord ca nu se poate. Nu accept! Nu ma bazez pe promisiunea nici pe exemplul nimanui...dar intreb si eu: de ce nu? De ce sa fie nevoie sa cad? Si mai mult...cine poate determina daca sunt jos sau sus? Care e obiectul ala de referinta fata de care sunt jos sau sus?

Dar stiu ca si eu la randul meu ma feresc. Nu vreau sa stie ceilalti ce gandesc, ce simt, ce vreau, ca sa nu ma considere vulnerabila. Hellãw... de ce? Toti suntem vulnerabili. Si care nu sunt, ii consideram oameni fara inima, fara suflet. Vreau eu sa fiu asa? Clar ca nu! Si atunci?


Da, vreau sa fiu amuzanta, vreau sa fiu si puternica, si frumoasa, dar nu vreau sa imi pierd inima si sa nu ma intristez, nu vreau sa fiu o insensibila, iar vulnerabilitatea...asta vreau sa fie chiar punctul meu forte. Nu ma intereseaza ca asa poate nu sunt „buna” de exemplu, „buna” pentru ca ceilalti sa se identifice cu mine; sunt „buna” pentru mine, si nu simt ca ma tradez pe mine, am pace cu mine, o pace care in tristete, sensibilitate si vulnerabilitate imi confirma ca sunt inca pe drumul cel reconfortant, drumul pe care vreau sa merg, drumul cel frumos. Pot sa renunt la toate astea! Dar atunci ce m-ar diferentia de o masina perfecta dar rece? O sa ma las sa iubesc si sa sufar, o sa ma las sa ma ard si sa ma topesc, o sa caut fericirea si o sa salt de bucurie cand o zaresc chiar din departare. 
O sa ma las sa fiu om. 
Vad prea multi oameni ce se inchid intr-o punga de plastic ferindu-se si de vant, si de ploaie, si de raceala, dar in acelsi timp nu pot simti caldura soarelui, nu pot auzi cantecul muntilor si nici nu pot mirosi petalele de trandafiri. Ce nu stiu ei e ca vantul mangaie, ploaia spala iar raceala ma invata sa ma iau singura in brate si sa caut sa ma incalzesc.

Dumnezeu m-a facut om, si asta e apogeul creatiei Lui... nu vreau sa fiu mai putin.

“Harul Meu iti este de ajuns; cãci puterea Mea in slabiciune este facuta desavarsita.” 2 Cor. 12:9

You Might Also Like

3 comentarios:

  1. "raceala ma invata sa ma iau singura in brate"

    asa e.

    cineva imi spunea ca cei mai puternici sunt cei care isi cunosc vulnerabilitatile...

    ResponderEliminar
  2. Cred ca lupta pentru a fi amuzanti, puternici, frumosi si optimisti nu se da doar cu noi insine, ci uneori suntem impiedicati de apropiatii nostrii, uneori chiar si de prieteni.
    Trebuie sa lupti pe 2 fronturi si sa nu-ti scape nimic, putini sunt cei care te vor fericita, optimista si perseverenta.
    Crede-ma, multora, nici nu le pasa ca existi si din pacate unii chiar s-ar putea lipsi de tine, in sensu ca, nu e rau ca existi, dar daca nu ai fii existat era okay.
    Uneori asta e lupta mai usoara, fiindca nu toate parerile trebuie luate in considerare, dar la un moment dat te gasesti in niste ipostaze de care nici nu stiai ca exista, fiindca cineva ti-a zis "nu asa, invers" si tu ca sa dai dovada de altruism si buna prietena, faci asa.
    Dupaia iti amintesti ca nu a fost vointa ta sa procedezi asa si ca nu esti vinovata pentru acea presupusa nefericita intamplare.
    E bine sa inveti din greselile tale, dar e mai bine sa inveti din greselile altora.
    Asa ca, inainte sa o iei in stanga sau in dreapta, afla cateva pareri, apoi compara-le cu ce ti-ai dori tu, si vezi, care te ridica si care te coboara, cum am zis, nu toti te vor cu zambetu pe buze.Nu ii bine sa te lasi influentata prea mult.

    *Tot ce am zis mai sus e doar o parere personala.

    All the best !

    ResponderEliminar
  3. @aiurea...multumesc de parerea ta, e foarte realista, as spune pesimista, dar tot mizez pe ideea de realista. asa e, nu toti ma vor cu zambetul pe buze, lumea era multumita de ea si fara mine, dar eu o completez, fie ca vrea, fie ca nu. am gresit si o sa gresesc, desi nu asta mi-e intentia

    ResponderEliminar